niedziela, 15 maja 2022

PRANA

 Prana – w hinduizmie i teozofii powszechna siła życiowa utrzymująca przy życiu wszystkie istoty żywe. Immanentny Oddech. 

Kiedy odbieramy komuś oddech ?

Wtedy kiedy starty są większe niż zyski oraz wysiłek nieadekwatny do rezultatów.

Według mnie terrorem jest czerpanie satysfakcji z paraliżowania kogoś prawem jeśli zysk jaki otrzymał jest nieadekwatny do roszczeń.

Praca w miejscu komfortowym ma niezmierne znaczenie, ponieważ tylko swobodne działanie daje możliwość rozwinięcia skrzydeł.

Jeśli osoba prywatna wykorzystuje swój status społeczny lub pozycję zawodową aby wyeliminować kogoś kto próbuje sobie na tym rynku poradzić popełnia o wiele gorszy czyn niż ten, który próbuje zarobić swoje pierwsze pieniądze.

My ludzie nie jesteśmy osobami zniewolonymi mamy prawo oddychać pełną piersią i dokonywać własnych wyborów.

Nikt mi nie powie jak mam się rozliczyć z 20 zarobionych złotych bo woli dokonywać mordu na mojej psychice strasząc mnie kruczkami prawnymi.

Ludzie, którzy popełniają przestępstwa wolą terroryzować innych ludzi po to by odwrócić uwagę od swoich czynów lub je usprawiedliwiać.

Łatwo zauważyć co stało się w ostatnim czasie -  epidemii już nie ma bo jest wojna Rosji z Ukrainą.

Nie wiem czy to jest przypadek ale na pewno odwrócenie uwagi od poważnego zagrożenia.

Tak samo molestowania i wykorzystywania już nie ma bo jest kradzież.

Kiedy ktoś kradnie bułkę ze sklepu bo jet głodny, zostanie ukarany przez sklepikarza, który dba o swój interes i rozlicza się z tej bułki z Państwem.

Zdecydowanie łatwiej zrobić przestępcę ze złodzieja bułki niż osobę, która pierze brudne pieniądze i nie gra w czystą grę lub człowieka o wysokiej pozycji, który molestuje kobiety bo jego interes pasuje do jej schowka.

Wiele ludzi robi takie czy inne interesy po cichu, ale jak ktoś puści głośnego bąka czuć go kilometrami i wszyscy, którzy puszczają cichacze muszą kupować nowe korki dupne.

I tak reasumując czy interes różni się od schowanego interesu ?

Trochę się skołowałam ale na pewno wyluzowałam.

Miłęgo Dnia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz