niedziela, 16 lipca 2023

AURA i ENERGIE NISKICH WIBRACJI

 AURA I ENERGIE NISKICH WIBRACJI

Aura to niematerialne pole energetyczne, które otacza nasze ciało. Taka aura otacza wszystkie żywe organizmy i przybiera różne formy i kolory. Kiedy spotykamy się z innymi ludźmi, zwierzętami, roślinami wchodzimy w kontakt z nimi.

Wtedy kiedy roślinki w Twoim domu szybko rosną i mają się dobrze wówczas mówimy, że potrafimy się nimi zajmować a to często nam i roślinkom pasuje to towarzystwo. 

Aura odzwierciedla nasze myśli, czyny, stan psychiczny i stan naszych czakr - ośrodków energetycznych.

Ta subtelna przestrzeń wymiany energetycznej z otoczeniem a również ochronna tarcza dla nas samych.

Kiedy jesteśmy zdrowi, spokojni i radośni nasza aura składa się z jasnych kolorów i wysokich, silnych wibracji a nasz tarcza nie ma żadnych dziurawych przestrzeni, przez które mogłoby się coś przedostać.

Negatywne emocje nie mają wówczas żadnego przepływu ani dostępu i są prawie zupełnie nie wyczuwalne.

Kiedyś pracowałam w korporacji i kierownik aby mieć dostęp do mojej aury wciąż pytał o przeszłość lub życie prywatne aby mieć dostęp do aury i nią dysponować.

Przez co sprawił, że się rozwiodłam a moje życie prawie całkowicie legło w gruzach.

Psychopaci również aplikują depresje i obniżają Twoje wibracje aby mieć nad Tobą kontrolę.

Na jakimś filmie widziałam, że psychopata podawał celowo tabletki, które wprowadzały człowieka w stan depresji albo stosował hipnozę aby mieć całkowitą kontrolę nad daną jednostką.

Podziurawił aurę aby mieć do niej całkowity dostęp. Zrobił to strategią i technikami jakie uczą w zarządzaniu ludźmi.

Dyktator to człowiek, który pokazuje nam coś naprawdę fajnego za czym chcemy dążyć ale dyktator, który wprowadza nas w złudzenia i hipnozy aby osiągać własne cele jest tyranem i totalnym egoistą.

W momencie wewnętrznego chaosu, negatywnych myśli, przygnębienia, czy choroby, emanujemy niskimi wibracjami, aura ma ciemny kolor, a pole energetyczne jest nieregularne.. Jesteśmy wtedy podatni na wpływ negatywnych energii, możemy ściągać nawet myśli i emocje istot emanujących niskimi wibracjami lub bytów żerujących na innych.

Na szczęście są sposoby na oczyszczanie aury i przywracanie dobrych i silnych wibracji.

Oprócz uziemiania i wsparcia od natury w postaci zieleni, lasów i słońca chodzenie bosymi nogami po trawie i piasku, masaży, yogi medytacji jest też moc kamieni, które chronią i wzmacniają naszą aurę.

Wielokrotnie spotkałam się z tym, że ludzie którzy wiedzą o tym, że zajmujesz się tym wszystkim zaczynają sprawdzać moce i Twoje umiejętności uderzając w Ciebie i testując Twoją aurę.

Musisz wiedzieć, że wtedy nie jest to już asekuracja i subtelne moce a PRZEMOC.

I nie ma to żadnego związku z tym czy kamienie mają sens czy nie tylko ktoś na tyle podziurawił Twoją aurę, że trudno Ci ją przywrócić.

Jest to ogrom pracy i zaangażowania aby ludzie nie przywłaszczali sobie Twojej pracy.

To czym się zajmujesz to też rodzaj pracy.

Ludzie nie mają prawa wykorzystywać tego przeciwko Tobie.

Wielokrotnie zastanawiałam się czy bez kamieni i wszystkiego czym się zajmuje jeszcze bym żyła.

Kiedyś ktoś rzucił do kogoś "aby to zrobić musiałaby ciągle medytować" 

Pytanie czy ktoś celowo mnie krzywdzi i skoro wszystkie te narzędzia, którymi na co dzień dysponuje nie działają to z jakim rodzajem przestępstwa mam do czynienia ?

W korporacji, w której przeszłam prawie wszystkie szczeble kariery stawiałam na rozwój i zaufałam mojemu kierownikowi mówiąc wprost, że marzę o niezależności i dobrym biznesie.

Może nie gwarantował mi sukcesu ale robił wszystko jak również dawał narzędzia, które uczyły mnie wszystkich technik i zdolności interpersonalnych aby to osiągnąć.

Przeszłam wiele szkoleń w Warszawie aby zdobyć te zdolności. Później niestety miałam wrażenie, że te zdolności służyły komuś nie mi.

Miałam wrażenie, że moja podziurawiona aura stała się rodzajem biznesu dla innych nie dla mnie.

Wracając do aury to ważne aby ciągle ją wzmacniać do całkowitego uleczenia aby jednocześnie dbać o swoje zdrowie.

Mieć miłość do siebie na początku a później dla najbliższych nie ulegać złudzeniom, które mają na celu nas uśmiercać.

Ludzie stosują takie sztuczki i metody, które zaburzają nie tylko aurę ale psychikę dlatego tak bardzo ważne jest aby dbać o swoją aurę i przyglądać się swoim myślom.

Teraz jak to piszę to przypomina mi się sprawa z Magdą Żuk, która straciła swoje życie w Egipcie podczas wycieczki.

Myślę, że została poddana hipnozie i niekoniecznie mogła zażywać inne środki odurzające. Mogła mieć uczucie gwałcenia i wykorzystywania chociaż nic takiego w rzeczywistości nie miało miejsca.

Negatywne byty i wibracje gwałcą naszą duszę dysponują nią i decydują o nas, można nawet powiedzieć, że jest to rodzaj opętania.

Z kamieni pomocnych we wzmacnianiu aury jest dla mnie kwarc różowy, którym wręcz się obkładam i to daje duże ukojenie i spokój.

Jednak jest wiele kamieni, które chronią nas na co dzień.

W celu ochrony warto kupić sobie wisiorek z ulubionym kamieniem, naszyjnik lub bransoletkę

Zapraszam Cię do mojego sklepiku : Biżuteria Cleo Bijou

Zaglądaj na inne posty tam znajdziesz wiele cennej wiedzy i wartościowych postów





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz