środa, 7 czerwca 2023

Lust and Fear

 Witaj,

Aktualnie jestem na etapie, który podczas nauki języka daje mi wiele do myślenia.

Lust and Fear

Nad tymi dwoma słówkami zastanawiam się chwilę i dosłownie oraz dobitnie wiem co oznaczają.

To jest taki strzał ADRENALINY, który atakuje wszystkie Twoje komórki, dociera do zmysłów i odbiera oddech.

Takie coś miałam niedawno ale zanim odebrało mi cokolwiek ZABLOKOWAŁAM na poziomie głowy.

Oczywiście chodzi o atak lęku Fear

Każdy z nas go ma chodźby czasami w życiu.

Żądza - Lust jaką serwuje nam świat sprawia, że potrzebujemy wszystkiego.

Bez tego nie jesteśmy w stanie mierzyć się z przeciwnikiem.

Przeciwnikiem bowiem jest każdy kto mógłby odebrać Ci coś wartościowego.

Cokolwiek to jest bez tego masz wrażenie, że tracisz wszystko.

Triumf przeciwnika niczym ze skalpem Twojego marzenia unosi go ku górze i szydzi z Twojej straty.

Spójrz gdzieś gdzie zobaczysz znowu światło Twoich prawdziwych i szczerych intencji wobec świata.

Wszyscy nie mogą być źli, bo Ty już nie jesteś.

Zło kreuje się w głowie w postaci bardzo negatywnych myśli.

Nakręca machinę Twoich wyobrażeń o świecie.

Wizualizacja dobrych rzeczy nie odbędzie się bez udziału Twojej głowy, serca, duszy i całego ciała wraz z aurą.

Aura jest inteligentna nie wpusci wroga więc nie martw się o swoje wartości.

Spróbuj kochać świat... chociaż powoli, po cichutku, muskaj skrzydłem marzeń i wizualizuj to mocniej.

Ktoś nie może zaprogramować Twojego życia BEZ TWOJEJ ZGODY.

Dlatego uważaj na co się godzisz.

To jest smutne, że świat stal się agresywny a ludzie, którzy mieszkają tu z Tobą potrafią tak zakręcić sytuacją i Tobą, że trudno znaleźć równowagę by rozpoznać gdzie jesteś i dokąd wcześniej zmierzałeś.

Czujesz się jak na ruletce i Twoje decyzje trafiają na chybił trafił.

Nie pozwalaj im ODBIERAĆ sobie tej RÓWNOWAGI i siły.

Widzieć cel to znaczy NIE SPUSZCZAĆ GO Z OCZU cały czas.

Tak długo na niego patrzysz aż zacznie się materializować.

Nigdy chyba nie straciłam z oczu TRENINGU, zdrowego stylu życia i bardzo dobrej i efektywnej diety.

Dlatego ten cel opanowałam do PERFEKCJI.

W międzyczasie pojawiły się też inne jej pokrewne, które wspierają i chronią mnie każdego dnia.

Jest to między innymi yoga, medytacja i kamienie naturalne.

To działa !

Dieta, którą opanowałam stosuje też moja córka i z dnia na dzień potrafimy osiągać swoje dietetyczne cele.

Ludzie są nieszczęśliwi i wolą łykać tabletki lub sięgają po alkohol a nie wiedzą, że można to opanować własną siłą woli.

Trening siły woli można opanować w kilka sposobów.

Te strategie pokonują bariery Twoich lęków. 

Pokazują, że tu gdzie jesteś jest tylko wygodniej a tam gdzie pójdziesz jest bezpieczniej.

Nie pozwalaj aby strażnicy nie wpuszczali Cię do własnego bezpieczeństwa.

Nie pozwalaj kierować sobą poprzez strach.

Równowaga i spokój zawsze daje więcej rozwiązań.

Ludzie tworzą obozy na tych, którzy uważają, że strach jest bodźcem a inni że spokoj i równowaga.

Inni lubią Rocka a inni Rap.

Każdy chce udowadniać swoją PRAWDĘ ale tak naprawdę nie wiedzą, że to wszystko jest tylko MANIPULACJĄ.

A wszystko co jest MANIPULACJĄ nie jest prawdą.

Prawdą jest to co daje Ci szczęście z bycia tu i teraz ale swobodnego przechodzenia ze wspaniałych wspomnień w świetlaną PRZYSZLOŚĆ.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz