poniedziałek, 22 maja 2023

Pościgamy się ?

Dawno mnie tu nie było,

Zawsze wszystko co mam do powiedzenia, napisania redaguje na moim facebookowym profilu:

Body&Mind

We wcześniejszym poście zastanawiałam się nad tym czy lepiej być energią czy silną materią.

Ważne aby nie być pod wpływem....

Niekoniecznie środków odurzających chociaż bardziej mi się rozjaśnia dlaczego niektóre osoby tak chętnie po nie sięgają

Rozjaśnia mi się również to dlaczego niektóre osoby chorują np na nowotwory i inne choroby a inne mają się dobrze.

Pisałam również o stresie, który to wszystko inicjuje.

Stres, który powodują i wtłaczają w nas niektóre osoby.  Te osoby myślą, że są zajebiście inteligentne i mogą w taki właśnie sposób nami dyrygować i robić w nas dewastacje.

Jak wiecie regularnie ćwiczę, biegam, uprawiam yogę, lubię tańczyć i czuć się wolna.

Lubię też rywalizować ale ...

Fair play

Nie będę Wam wyjaśniać o co tu chodzi bo teraz to nie działa albo inaczej przestaje działać i mieć jakiekolwiek znaczenie.

Od kiedy każdy może być TRENEREM, super biegaczem i bokserem wiele się zmieniło.

Ludzie, którzy nie są w tym zawodowcami czują jakąś magiczną siłę w tym temacie właśnie dlatego, że nie są z tym zawodowo związani.

Pozwalają sobie mieć w tym jakąś zajebistą wolność.

Moim zdanie wolność w tym temacie POWINNI mieć przede wszystkim ludzie związani z tym właśnie ZAWODOWO !!!!

Niestety nie mam garmina.

To zawsze było  w moich dość drogich prezentowych marzeniach.

Nie miałam wyboru jak przetestować aplikacje dla biegaczy.

Najlepszą taką aplikacją było endomondo.

Zaczęłam trenować, nie pamiętam dobrze swoich rekordów ale przykładałam się do trenigów i udało mi się zrobić kilka naprawdę genialnych rekordów.

Biegałam coraz lepiej i lepiej ...

Czasami to wystawiałam na swój profil.

Moje rekordy były długo widoczne na moim bio w profilu.

Niestety kogoś to mocno kuło w oczy bo nagle ktoś kto sobie przypomnial, że był w szkole sportowej a jej tata był zawodowym sportowcem dostaje propozycje w temacie sportowym chociaż jest piosenkarką.

Endomondo z jakiegoś powodu przestało świadczyć swoje usługi w tym temacie a moje wszystkie rekordy zostały wykasowane.

Ciekawe jest również to, że kiedy myślałam, że Joanna Jabłczyńska jest na tym profilu możemy tak zwyczajnie się pościgać.

( możemy pod warunkiem, że będę slabsza )

Niestety nie dodała mnie nawet do znajomych być może tutaj też była gwiazdą.

No cóż nie wnikam.

Życie bieglo swoim torem nagle okazało się, że po takich rekordach i biegach tuż nad brzegiem morza zachorowałam na niedoczynność tarczycy.

Biegając i mieszkając nad morzem nagle w magiczny sposób miałam niedobór jodu.

Zrobiły mi się guzki i miałam podejrzenie najgorszej wersji nowotworu tarczycy.

W tym samym czasie wyczułam guzek na piersi.

Nikt nie ma nawet najmniejszego pojęcia co wtedy czułam.

Byłam z tym sama bo nie chciałam wciągać w tą traumę córki.

Pamiętam, że kiedy tak biegałam pomyślałam sobie, że mogę się założyć, że wtedy kiedy już będę starsza i po tych wszystkich rewelacyjnych przejściach przyjdzie jakaś zwykła baba, która będzie chciała dzięki mnie zaistnieć. 

Wiecie co teraz myślę, że każdy z tych etapów w życiu trzeba zaakceptować.

Nieakceptuje tylko jednego zabierania nam tego co nas buduje, pasji, radości w tym i możliwości dalszego realizowania się

Brakuje w tym wszystkim takiego zwykłego szacunku.

Chociaż kiedy masz szacunek do swoich wysiłków i bardzo pozytywną pamięć o nich nikt Ci nic nie jest w stanie zabrać.

Nasza droga nas kształtuje, każdy krok realizuje.

Nie wszyscy jednak są świadomi naszych dokonań.

A my myślimy, że wszyscy wiedzą o naszej całej życiowej drodze.

Ta wartość jest w nas i NIKT nie ma prawa nas poniżać, upokarzać i swoimi strategiami niszczyć w nas tego doświadczenia, drogi, którą przebyliśmy i wszystkich wartości z tym związanych.

Jeśli deklarujesz, że jesteś sportowcem to wszyscy oczekują od Ciebie rekordów i udowadniania.

Nie ma w tym nic dziwnego kiedy ktoś za każdy rekord dostaje gigantyczne pieniądze.

W każdym innym przypadku nikt nie ma prawa oczekiwać od Ciebie czegokolwiek.

Nad presją zawodowych sportowców pracuje sztab ludzi.

Jeśli zaś ktoś robi Tobie presje za którą nie płaci popełnia pewnego rodzaju przestępstwo.

Presja to swoisty stalking albo się na niego godzisz i wiesz za ile albo nie !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz